CASE

Å utvikle en dynamisk identitet for Miljøfestivalen i Moss.

MÅLGRUPPEN

Barn og unge, samt deres familier.
Både folk som er interesserte i miljø, og de som ønsker å gjøre mer for å ta vare på miljøet.

VERDIORD

Grønn
Union
Dynamisk
Inspirerende

PROBLEMSTILLING

Hvordan skape en dynamisk og inspirerende identitet for Miljøfestivalen, som engasjerer barn, unge og familier, samt organisasjoner og næringsliv, til å ta mer bærekraftige valg ?

LØSNING

Bien fungerer som en pollinerer og spiller en viktig rolle i økosystemet.

Akkurat som bien sprer pollen fra blomst til blomst, sprer Miljøfestivalen kunnskap og glede, samtidig som den skaper engasjement til å spre seg til nye lokasjoner. Hver bie gjør en viktig jobb alene, men sammen utretter biene noe stort. På samme måte ønsker festivalen å skape fellesskap og engasjere til handling.

Samtidig som bien er en bidragsyter, er den også svært utsatt. Den har en direkte tilknytning til miljø som både bidragsyter, og stakeholder.

Andres Vargas
Katja Hasseltvedt
Erlend Solberg